На 30 ноември 2019 г. в гр. Стара Загора се проведе първата работна среща на новия състав на Клиентски съвет към EVN България – група от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. Новият, четвърти състав е продължение на инициативата, стартирала преди 6 години за близост до клиентите. Участниците в Клиентски съвет имат възможност да предложат конструктивни идеи и препоръки за подобряване услугите и дейността на компанията. Заседанието в гр. Стара Загора беше общо 15-то поред за инициативата. Eксперти от EVN България обсъдиха с участниците актуални въпроси, касаещи дейности по зимната подготовка на дружеството, полезни съвети за ефективно потребление на енергията през зимния сезон и др.  

Участниците в Клиентския съвет бяха избрани през ноември 2019 г. след процедура по кандидатстване като участието е доброволно и безвъзмездно. Клиентският съвет се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна“ и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност. Той има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

https://www.novinite.bg/articles/183200/Noviyat-Klientski-savet-kam-EVN-Balgariya-provede-parvata-si-sreshta