/КРОСС/Бихте ли резервирали хотелска стая без да сте видели нейни снимки? Малко вероятно. Във време, в което консуматорите имат повече информация отвсякога, за да взимат най-добрите решения за покупки, пътниците на авиокомпании все още имат малко яснота относно полета преди да направят резервация. Водещият авиационен производител Airbus обединява сили с платформата за покупка на полети Routehappy, за да ускорят заедно трансформацията на този тип пазаруване от стандартно към индивидуално. Съюзът Airbus Routehappy помага на авиокомпаниите да създават убедителни, конкретно таргетирани и индивидуални оферти като например широчина на седалката, лично пространство и забавление по време на полет. Още четири водещи авиокомпании се присъединяват към Airbus Routehappy – Cathay Pacific, Emirates, Lufthansa Group и Singapore Airlines. По време на туристическото изложение ITB в Берлин, ръководителят на пазарни и продуктови стратегии на Airbus Боб Ланг каза: „Проучване след проучване показва все по-нарастващото значение на преживяването по време на полети за повече от 3,5 милиарда души, които пътуват по въздух всяка година. И все пак пътниците имат малко информация, когато резервират своя полет. Най-накрая това се променя.“ „С промяната на компаниите идва и персонализирането при пазаруването на полети

Инфо: Агенция "КРОСС"

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

*